Un blog despre colectiile mele

COLECȚIE, colecții,- Serie de obiecte de același fel sau de aceeași categorie, care, adunate și dispuse sistematic, reprezintă o valoare artistică, stiințifică, documentară etc.




Bine te-am regasit draga vizitatorule.Sper sa vezi si aici lucruri interesante, cum poate ai gasit pe celalalt blog al meu Frumuseti din Adancul Pamantului.Aici poti vedea colectiile mele de diferite obiecte, pe care le-am adunat pe parcursul mai multor ani,la inceput fara intentia de a forma o colectie.

vineri, 4 februarie 2011

Colectia surprize:Kinder si Mc. Donald`s

Aceste colectii au fost adunate in timp, aproximativ  din anul 1999.


7 comentarii:

  1. am si eu foarte multe de la Kinder si Mc donalt`s
    Cand eram mica imi placeau la nebunie!
    Acum nu mai am asa multe:)le-am mai vandut pe la targuri:)
    Mai cateva... dar nu multe:)

    RăspundeţiȘtergere
  2. si eu am foarte multe, mai vechi de 1997. Ce se poate face cu ele? Le mai apreciaza cineva?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am o multime mihaela, daca te intereseaza ceva schimburi sa.mi scrii!

      Ștergere
    2. Ma intereseaza pe mine schimburi cu persoane din Bucuresti

      Ștergere
  3. pt cei interesati sa vanda sau sa schimbe piese de la kinder , ma puteti contacta pe mail rufty_1989@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  4. As vrea sa fac schimburi de surprize Kinder cu cei din Bucuresti.
    Cei intereseati ma pot contacta pe mail la dares3000@yahoo.com
    Doar pe mail va rog ca nu intru pe mess.

    RăspundeţiȘtergere