Un blog despre colectiile mele

COLECȚIE, colecții,- Serie de obiecte de același fel sau de aceeași categorie, care, adunate și dispuse sistematic, reprezintă o valoare artistică, stiințifică, documentară etc.




Bine te-am regasit draga vizitatorule.Sper sa vezi si aici lucruri interesante, cum poate ai gasit pe celalalt blog al meu Frumuseti din Adancul Pamantului.Aici poti vedea colectiile mele de diferite obiecte, pe care le-am adunat pe parcursul mai multor ani,la inceput fara intentia de a forma o colectie.

marți, 15 martie 2011

Colectia obiecte din piatra, slefuite sau prelucrate



 
 


4 comentarii:

  1. Sunt foarte interesante si frumoase!
    imi plac sferele si ouale din piatra:)
    colectionazi foarte multe lucruri:)
    Eu nu pre colectionez pre multe lucruri...am inceput sa colectionez revista care te invata sa pictezi.O data am colectionat carti de joc dar acum m-am lasat:)
    In schimb dupa cum ma stii, colectionaz minerale si pietre pretioase:))
    Am avut si eu albume cu stikers: H20, scooby doo, gardfil.

    Succes in continoare la cele mai frumoase colectii!!!!!!!!!!!!!!!!!
    de la,
    Anastasia:)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu colectioanez servetele am 1100 si fac si skim si vand ma gasesty la roxy.ana18@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  3. tine-o tot asa! ai niste colectii frumoase!

    RăspundeţiȘtergere
  4. si eu am avut variate colectii (cutii=doze suc/bere, servetele, kinder, Pif, MacDonald's) si inca mai colectionez diverse ... pentru ca imi plac, atat decoratiuni interioare gen antichitati (din piatra, metal, lemn, portelan; obiecte/statuete), cat si masini/masinute, albume, anumite reviste, dvd-uri/cd-uri, jucarii din plus, unele dintre "piesele" colectiilor DeAgostini etc ...achizitionate de pe piata sau de la expozitiile/muzeele de profil

    RăspundeţiȘtergere