Un blog despre colectiile mele

COLECȚIE, colecții,- Serie de obiecte de același fel sau de aceeași categorie, care, adunate și dispuse sistematic, reprezintă o valoare artistică, stiințifică, documentară etc.




Bine te-am regasit draga vizitatorule.Sper sa vezi si aici lucruri interesante, cum poate ai gasit pe celalalt blog al meu Frumuseti din Adancul Pamantului.Aici poti vedea colectiile mele de diferite obiecte, pe care le-am adunat pe parcursul mai multor ani,la inceput fara intentia de a forma o colectie.

miercuri, 9 noiembrie 2011

Colectie de machete

1
2
3
4
5
6
7
8
9
 11

 31
 38
  39
 43
   
 45
 54  
 59  
62    

                                             
        
          
             
                                                          
            
          
                                          
         

                                          

      

      

   

 



          
        

14 comentarii:

  1. felicitari pentru toate colectiile sunt minunate ca si initiativa ta de a le expune

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte frumoasa colectia, sa o stapanesti sanatos.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Salut Victor !
    Mi-ar place sa mai vorbim de "masinute" pe Miniauto.

    Cu stima,
    Stefan

    RăspundeţiȘtergere
  4. Stefan, apreciez blogul tau Miniauto, dar din pacate nu imi place sa ma cert cu marii colectionari de acolo care spun ca ei cumpara masinute cu miile de lei si care au in plus si altfel de colectii,inclusiv de gagici! Sunt unii de acolo care au lasat comentarii idioate pe blogul meu si care habar nu au sa scrie,cat despre valoarea banului nici nu mai vorbesc.Eu nu am afirmat ca sunt mare colectionar, am zis doar ca 25 lei este destul de mult,avand in vedere ca sunt 60 de numere.
    Nu imi place sa ma cert cu nimeni ,nici sa ma lansez in polemici interminabile,argumentand ce si cum.Probabil cand voi mai intra pe forumul tau, o voi face doar ca simplu vizitator!
    Multumesc pentru intelegere!

    RăspundeţiȘtergere
  5. De ce nu publici si pozele cu masinile 27-28

    RăspundeţiȘtergere
  6. eu am o colectie de 200 de masinute cu pretu intre 10 lei si 150 lei deci 60 de masinute nu cred io ca e o colectie inpresionanta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te felicit pentru colectia ta de 200 masinute! Nimeni nu a spus ca ale mele ar fi impresionante !

      Ștergere
  7. Foarte frumos. Oltcit-ul il ai tot de la DEAGOSTINI ? Loganul arata ciudat :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,este de la DEAGOSTINI(cum de altfel sunt toate masinile ce au acel numar deasupra pozei)

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa colectia! Sa o stapanesti sanatos si sa mai adaugi si altele pe parcurs :) Bafta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de apreciere! O sa mai cumpar...in limita posibilitatilor finanaciare!

      Ștergere
  9. Foarte frumoase ultimele 2 poze cu toate mașinile ! Și nu glumesc când spun asta .

    RăspundeţiȘtergere